عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 1184
نویسنده : حمیدرضا

Batman & The Fla Run111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 به یک قهرمان حرفه ای تبدیل شده و شهرستان gotham  را نجات دهید . گوریل ها و جوکرها قصد دارند شهر را به نابودی بکشانند . به عنوان بتمن وارد شده و این اوباش ها را از شهر جمع آوری کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Batman & The Flash: Hero Run می باشند . لازم به ذکر است که در طول مسیر با دشمنان متعددی رو به رو می شوید که بایستی تمامی آن ها را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های جذاب

ضرم و شتم حرفه ای

نابود کردن دشمنان



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی بتمن , اندرویددانلود , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , سوپرمن اندروید , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 1037
نویسنده : حمیدرضا

The-lord-Of-Towers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

روزگاری، یک قوم مهربان در قلمرو کوچک Ukron زندگی می‌کردند که تحت حکومت یک پادشاه پاسخگو و منصف قرار داشت. اما روزگار سخت به سراغ آنها آمد. یک ارتش تاریک تحت فرمان Pukin به سرزمین‌های آرام حمله کرد و همه مردم آن را به اسارت گرفت. اما همه افراد تسلیم مهاجم نشدند. یک گروه شجاع گرد هم آمدند و مانع نیروی تاریکی شدند. در بازی The Lord of the Tower به سربازان کمک کنید سازه‌ های دفاعی بسازند و از پادشاه و سرزمین دفاع کنند.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , بازیThe Lord of the Tower , The Lord of the Towerبرای اندروید , دانلود بازیThe Lord of the Tower , دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 994
نویسنده : حمیدرضا

 

OnePX

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

OnePX – Icon Pack یک مجموعه آیکون ساده، خالص و تخت است که با استفاده از آن دستگاه اندرویدی شما منحصربه‌فرد می‌شود. این مجموعه شامل ۱۴۷ آیکون، ۲۸ تصویر پس زمینه و یک پوسته سفارشی سازی شده است که دارای دو قسمت ویژه یکی برای والپیپر و دیگری با نام رنگارنگ می‌باشد. در این نسخه بیش از ۱۳۰ آیکون به آن اضافه شده و تعدادی از باگ‌های آن ریز رفع شده است.

لانجرهای پشتیبانی شده:

NOVA LAUNCHER
APEX LAUNCHER
GO LAUNCHER
HOLO LAUNCHER
SMART LAUNCHER
ADW LAUNCHER



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , بازی , نرم افزار , تم اندروید , لانچر , وال پیپر , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 952
نویسنده : حمیدرضا

s

هر روز به اپلیکیشن سیب ترش سر بزنید و از خواندن جدید ترین مطالب لذت ببرید!
تصاویر روز ،تصاویر هنرمندان،اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، گردشگری، چهره ها، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، تکنولوژی، کودک و سرگرمی
با دانلود این اپلیکیشن شما هم به جمع سیب ترشی ها بپیوندید !



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , بازی , نرم افزار , سیب ترش اندروید , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 975
نویسنده : حمیدرضا

 Elven-Forest-Dynamic-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Elven Forest Dynamic Theme یکی از جدیدترین و زیباترین پوسته های تولید شده برای لانچر Go می باشد . در این پوسته شما یک جنگل زیبا و مرموز را مشاهده خواهید کرد . همین حالا تم را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و  از تماشای جنگل رویایی نهایت لذت را ببرید . از قابلیت اصلی این تم می توان به وجود تصاویر شیک و فانتزی ، تغییر خودکار شب و روز و به کار رفتن انیمیشن های سه بعدی اشاره داشت .

روش نصب پوسته :

۱ – ابتدا پوسته Elven Forest را نصب نمایید

۲ – وارد لانچر شده و بر روی Installed  بروید

 ۳ – سپس این تم را انتخاب کنید

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 784
نویسنده : حمیدرضا

 

نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر YouWave for Android Home 1.3اندروید سیستم عامل جدید و البته معروف شرکت گوگل است که امروزه با همکاری ده ها شرکت برروی دستگاه های مبتنی بر اندروید بویژه گوشی های موبایل قرار میگیرد. برای اینکه شما بتوانید از این سیستم عامل استفاده کنید باید یک تبلت، یک گوشی موبایل و یا هر دستگاهی که اندروید روی آن نصب شده باشد داشته باشید. نرم افزار YouWave for Android یک شبیه ساز سیستم عامل اندروید مخصوص کاربران ویندوز می باشد که شما با استفاده از آن دیگر نیازی ندارید برای استفاده از این سیستم عامل، گوشی موبایل یا یکی از دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل اندروید را داشته باشید چراکه به راحتی با کمک این برنامه میتوانید، اندروید را در ویندوز اجرا کنید. این نرم افزار تمام ویژگی های سیستم عامل اندروید را روی ویندوز شبیه سازی می کند به طوریکه شما می توانید از امکاناتی نظیر اجرای بازیها، اجرای نرم افزارها، دانلود آنلاین برنامه ها از app stores، شبیه ساز SD کارت، انجام بازیهای چند نفره به صورت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر اندروید را در ویندوز تجربه کنید. همچنین این برنامه از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و شما را قادر میسازد تا بتوانید بازیها و برنامه های سازگار با این نسخه ها برروی را نصب کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread
نصب و شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در ویندوز
امکان شبیه سازی SD کارت برای ذخیره سازی بازی ها
امکان ارسال عکس به هارد دیسک و دریافت از آن
امکان انجام بازی های چند نفره به صورت انلاین
امکان دانلود آنلاین برنامه ها از app stores
امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید
دارا بودن سرعت بسیار بالا
سازگاری با انواع ویندوزها
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل YouWave.for.Android.Home.v1.3.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Apply patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.






:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 700
نویسنده : حمیدرضا

 از بازی های سبک ماشین سواری یا Racing ساخته شده به دست کمپانی Nemesys برای کامپیوتر است و در سال 2011 میلادی روی شبکه جهانی Steam عرضه شده است. ماشین پرسرعت خود را برای شرکت در مسابقات بازی خریداری کنید و تمامی اجزای داخلی آن را با توجه به علایق خود شخصی سازی کنید تا بهترین نتیجه را در بین سایر بازیکنان و رقبل بگیرید و قهرمان هر دوره شوید.

Ignite دانلود Ignite   بازی رانندگی دیوانه وار

دو بخش اصلی در بازی Ignite برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ در قسمت اول میبایست با توجه به زمان مسابقه دهید و مسابقه دهندگان را پشت سر بگذارید تا پیروز میدان شوید. اما بخش دوم بازی به طوریست که برای قهرمان شدن باید رقیبان را از میان بردارید و به هر نحوه که شده، آن ها را از دور مسابقات حذف نمایید. برتری در چنین مسابقاتی کاملا بسته به مهارت های شما در رانندگی حرفه ای دارد و نباید به دیگران اجازه دهید تا شما را حذف کنند!

              براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد





:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: آرشیو بازی کامپیوتر , بازی ورزشی ,

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آنلاین کده و آدرس https://www.onlinekade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








RSS

Powered By
loxblog.Com